środa, 29 maja 2013

Młoda kapusta z koprem i śmietaną

Młoda kapusta aż kusi na placu targowym... Jakiś czas temu natrafiłam na ten przepis i nie mogłam sobie odmówić. Świetny dodatek do pełnego obiadu lub samych ziemniaczków.


1 główka młodej kapusty
2 łyżeczki soku z cytryny
2 łyżki śmietany 18%
1 łyżeczka cukru
1 łyżeczka mąki
1 pęczek kopru
2 łyżeczki posiekanej dymki
sól

Kapustę siekamy, dolewamy szklankę wody i dusimy, aż będzie miękka. Następnie dodajemy sok z cytryny, cukier, koper, dymkę, podsypujemy mąką. Na koniec dodajemy śmietanę i dosalamy do smaku

4 komentarze:

  1. Jedna z moich wielkich słabości :D Zaraz po słodkim :D Uwielbiam młodą kapustę.

    OdpowiedzUsuń
  2. młodą kapustę uwielbiam, ze śmietaną nigdy jej nie robiłam, ciekawy przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze śmietaną jeszcze nie robiłam, ale wypróbuję! Musi być pyszna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota, bardzo kojarzy mi się z latem i wakacjami taka kapusta:)

    OdpowiedzUsuń