niedziela, 18 listopada 2012

Sałatka z pieczarkami

Kiedy poznałam przepis na tę sałatkę (tu) od razu go wypróbowałam. Okazało się, że to moja ulubiona! Robiłam ją już kilka razy i za każdym razem nieziemsko mi smakuje. Przepis cytuję za autorką, od siebie dorzuciłam jedynie pora.

Składniki:

10 jajek
1 por
1/2 kg pieczarek ( białych, świeżych )
 1 puszka odsączonej kukurydzy
 majonez
 sól
 pieprz

Jajka ugotować na twardo, obrać i pokroić w kostkę.
Pieczarki oczyścić, pokroić w kostkę i wrzucić na suchą patelnię. Posolić i mieszając cały czas poddusić, aż będą miękkie. Gdyby zaczęły przywierać podlać je małą ilością wody.Odsączyć na durszlaku i zostawić do ostudzenia. Pora pokroic w cienkie talarki.
Wszystkie składniki wymieszać razem, schłodzić w lodówce. Przed podaniem na stół dodać majonez i doprawić do smaku.


1 komentarz:

  1. uwielbiam każdą sałatkę! :) ale ta Twoja wygląda wyjątkowo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń