piątek, 5 października 2012

Surówka z kapusty pekińskiej

Bardzo smaczny dodatek do właściwie każdego dania drugiego. Mnie najbardziej pasuje do ryby, ze względu na cytrynowy posmak. Podałam z dorszem i ziemniaczkami.


Składniki:

600 g kapusty pekińskiej
5 łyżek oliwy z oliwek
1 łyżka ziaren sezamu
sok z połowy cytryny
sól i cukier do smaku

Kapustę oczyścic, poszatkowac i podsmazyc 3 minuty na rozgrzanej oliwie. Następnie przełożyc do miski, doprawic do smaku, skropic sokiem z cytryny. Po wierzchu posypac uprażonym sezamem.


2 komentarze:

  1. wróciłam dzisiaj do domu z naprawdę kiepskim humorem, ale przeczytałam Twój komentarz i od razu się uśmiechnęłam! :))
    ciesze się, ze zaczęłaś jeść śniadania i masz dzięki temu lepszy humor każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten sezam w surówce ;) akurat zalega mi trochę sezamu, przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń