środa, 5 września 2012

Sałatka konserwowa

Przepis dostałam już dawno temu od koleżanki (Wioluś, dziękuję!). Robiłam tyle razy, że nawet nie jestem w stanie zliczyc ile. Ostra, wyrazista w smaku, bardzo szybka w przygotowaniu, wręcz błyskawiczna. Najbardziej mi smakuje z kanapkami z żółtym serem :)

Składniki:

1 słoik papryki konserwowej
5-6 szt. ogórków konserwowych
1 słoiczek cebulki perłowej
40 dag szynki lub kiełbasy szynkowej
1 puszka kukurydzy
1 puszka fasoli czerwonej
majonez

Wszystkie składniki (oprócz cebulki) kroimy w kostkę, łączymy ze sobą, dodajemy majonez. Tej sałatki już niczym nie doprawiam.


2 komentarze:

  1. uwielbiam sałatki, więc ta pewnie też przypadłaby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cebulki też kroję na połowę lub na cztery części, uważam że fajnie się komponuje, nie wyodrębnia się tak. Co kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń