piątek, 14 września 2012

Roladki mazurskie

Na piątkowe obiady najbardziej pasuje mi rybka. Już dawno znudziły nam się zwykłe smazone filety, dlatego zaczęłam poszukiwac. Tym razem, w sumie to już kolejny raz :), postanowiłam zrobic roladki. Są przepyszne! Masełko, którym je szpikuję nadaje maślanego, delikatnego smaku. Szczerze polecam.

Składniki:

filety z ryby, 1 kg
mleko, 1/2 szkl.
jajko, 1 szt.
cebula, 1 szt.
masło, mały kawałek
bułka tarta,
olej,
bułka, 1 szt.
sól, pieprz,

 1. Bułkę namoczyc w mleku. Filety z ryby zemlec wraz z odciśniętą bułką. Dodac przesmażoną cebulę, jajko, przyprawic i wszystko dokładnie wymieszac. Z masy formowac w dłoni placki (najlepiej moczyc dłonie, masa nie będzie się nam przyklejac), na każdym płaskim placku kłaśc pasek zmrożonego masła i zwijac.

2. Roladki obtaczac w bułce tartej, smazyc na oleju na rumiano.

3. Ja je podałam z ziemniakami i surówką z kapusty kiszonej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz