czwartek, 27 września 2012

Mięsne bułeczki

Bardzo pyszna i zarazem pożywna kolacja. Przynajmniej w takim charakterze wylądowały na naszym stole.

Składniki:

5 bułek
1/2 kg mięsa mielonego
1 spora cebula
1 zielona papryka
1 czerwona papryka
2 łyzeczki przyprawy do mięsa mielonego
tłuszcz do smażenia
20 dag pieczarek
15 dag sera żółtego
sól, pieprz

Bułki przeciąc, połówki wydrążyc. W rondlu rozgrzac tłuszcz, wrzucic cebulę pokrojoną w kostkę wraz z pieczarkami startymi na tarce o dużych oczkach. Poddusic. Następnie dodac papryki pokrojone w kostkę, poddusic i dodac mięso. Przyprawic do smaku i wszystko dobrze zesmażyc. Farszem nadziewac bułki. Posypac je startym serem i zapiekac w piekarniku do momentu, gdy ser się roztopi.




6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, tylko trudno mi bedzie zdobyć takie 'kajzerkowate' bułki.
    U nas tylko napompowane 'watolinki' :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm jakam cudowny przepis ! mimo, że jestem po śniadaniu zrobiłam się głodna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie rewelacja, koniecznie muszę wypróbować, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, mam ochotę zjeść takie na kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszna ta kolacja

    OdpowiedzUsuń