poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Naleśniki z kurczakiem

Danie z serii - co by tu zrobic z mięsem z rosołu...


Składniki:

Ciasto naleśnikowe:
1 litr mleka
3 szklanki mąki pszennej
2 jajka
szczypta gałki muszkatołowej
1 łyżeczka curry
1/2 pęczka posiekanej natki pietruszki
szczypta oregano
sól, pieprz

Farsz:
mięso z rosołu
20 dag pieczarek
1 cebula
słodka papryka w proszku, sól, pieprz
2 łyżki śmietany
1 łyżeczka mąki pszennej
olej

Składniki na ciasto naleśnikowe wymieszac mikserem, usmazyc na dużej patelni naleśniki.
Mięso obrac z kości, pokroic na mniejsze części, usmażyc przyprawione na niewielkiej ilości oleju. Następnie mięso odłożyc na bok, a na tej samej patelni usmażyc pieczarki z cebulką. Dorzucic mięso, podlac niewielką ilością wody i przez chwilę dusic. Śmietanę rozmieszac z mąką, dodal do niej trochę gorącej wody, wymieszac i tak zahartowaną śmietanę dodac do farszu, wymieszac, poddusic. Doprawic. Sosem nadziewac naleśniki.


10 komentarzy:

  1. zawsze wdzięczna jestem za takie sugestie, bo żal wyrzucać a mi repertuar już się skończył:)
    smakowicie wyglądają!

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wyrzucałam :/ Teraz jestem bardziej kreatywna :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie naleśniki. :) Będę musiała sobie zrobić na obiad... Może jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na ta fotkę od razu robię się głodna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jak dawno nie jadlam wytrawnych nalesnikow :) ta wersja jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz je miłością do śniadań/do kuchni, a na pewno tak będzie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak od serca podane to wszystko może być pyszne! :)
      ja z kanapkami uwielbiam zresztą kombinować :D tylko na kolacje akurat :)

      Usuń
  6. bardzo dobry pomysł na zagospodarowanie mięska ;) mi się jednak nie przyda, bo mój chłopak to mięsożerca i mięso z zupki też zawsze wyjada ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rozwiązanie, nie wiem czy bym na to wpadła:p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń