czwartek, 24 stycznia 2013

Ciasto bananowe

Aż wstyd się przyznac, ale ciasto jest tak dobre, że zjadłyśmy z córcią pół keksówki na kolację. Z kubkiem ciepłego mleka. Jeżeli mamy zleżałe, miękkie banany to będą wręcz idealne do tego ciasta. Gorąco polecam.


 
Składniki:

2 szklanki mąki pszennej
12 dag masła
2 jajka
9 łyżek cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
4 łyżki mleka
4 banany

Banany rozgnieśc widelcem. Mąkę przesiac i wymieszac z proszkiem do pieczenia. Sodę wymieszac z mlekiem. Masło utrzec z cukrem, dodając po jednym jajku, a następnie dodawac, cały czas mieszając, mąkę, banany oraz mleko z sodą.
Keksówkę wyłożyc papierem do pieczenia, wlac ciasto i piec ok. 40 minut w temperaturze 180 stopni.


4 komentarze:

  1. Przepis wyglada na prosty a wiem ,ze takie proste ciacha są najlepsze:) zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne ciacho z bananami, moja córcia uwielbia banany :)
    Świetny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, co za zbieg okoliczności:) Ja na kolację też dziś wcinałam chlebek bananowy i nie mogłam mu się oprzeć:P do swojego dodałam orzechy. przepis wstawię pewnie niedługo na bloga, tylko w wolnej chwili od nauki do sesji opracuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że tak szybko znikło, wygląda przepysznie, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń