środa, 15 sierpnia 2012

Nuggetsy Nigelli

Nie przepadam za suchą piersią z kurczaka, ale na takie wydanie się skusiłam. Skusiło mnie zdjęcie i propozycja obtoczenia mięsa w krakersach. Przyznam, że to był przepyszny obiad. Polecam. Przepis znalazłam tutaj.

Składniki:

2 piersi z kurczaka
1 szklanka maślanki
pokruszone krakersy
olej do smażenia

Kurczaka płukamy pod wodą, osuszamy, rozbijamy. Tniemy na kawałki. Maślankę wlewamy do miski, wrzucamy kurczaka i wkładamy go do lodówki. Kurczaka trzymałam w maślance ok. 1 godziny. Następnie prosto z maślanki wyjęte mięso obtaczamy z krakersach i smażymy na rozgrzanym oleju.

3 komentarze:

  1. miałam okazję jeść u babci tak podaną pierś z kurczaka, w krakersach właśnie :-) i powiem tylko jedno: PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, w maślance nigdy nie maczałam kawałków kurczaka. :) Muszę spróbować, bo nuggetsy wyglądają bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam i bardzo mi smakowały ;) chętnie do nich wrócę. Nigella jest mistrzynią ;)

    OdpowiedzUsuń